Obchodné podmienky
1. Cena je tvorená pomocou troch bodov
I. cena za grafické práce vrátane prípravy na tlač.
» V prípade, že tlač bude zabezpečená prostredníctvom firmy Jano PRINT cena za grafické práce je tvorená následovne: 3 grafické návrhy + 2 korektúry jedného návrhu grátis. Každý ďalší návrh, alebo korektúra podľa náročnosti od 5,00 €.
» Ak si dáte robiť len grafiku, v tom prípade cena závisí od náročnosti 15,00 € / hod.
II. cena za tlač plus konečná úprava tlačovín (rezanie, ryhovanie laminovanie ...).
III. zľava sa udeľuje pri väčšom objeme objednávky, alebo pri opakovaných objednávkach.
2. Minimálny počet objednávky je 30 ks. Menšie množstvo je možné objednať, len po vzájomnej dohode, s tým že k cene bude pripočítana prirážka.
3. Samozrejme je možné si doobjenať za vopred dohodnutú cenu.
4. Text, farbu a typ písma si zákazník volí sám (ak neponechá grafikovi voľnú ruku). Tiež je možné tlačiť aj v cudzom jazyku.
5. Objednať môžte prostredníctvom e-mailu janoprint@outlook.sk, alebo jan.mikula@zoznam.sk, alebo osobne na adrese Bernolákova 88/2, 083 01 Sabinov - Orkucany. Ak sa jedná o opakovanú objednávku, možné je objednať aj telefonicky na č. 0905 488 064, alebo sms správou. Informovať sa o danom postupe môžte e-mailom, alebo telefonicky.
6. Po prijatí objednávky zhotovím 3 grafické návrhy, ktoré vám e-mailom zašlem na korektúru a následne odsúhlasenie (zvyčajne do troch pracovných dní). Odporúčam dôkladne text niekoľkokrát prečítať, aby nedošlo k žiadnej chybe. Po odsúhlasení za prípadné chyby nenesiem zodpovednosť a reklamácia už nie je možná. V prípade, že vám náhľady vzorov neprídu včas, skontrolujte priečinok SPAM vo vašej pošte.
7. Ak objednávka je zaslaná e-mailom a hotové tlačoviny chcete doručiť poštou, po odsúhlasení vytvorím zálohovú faktúru a pošlem e-mailom. Platba je uskutočňovaná bankovým prevodom.
8. Po pripísaní danej sumy na môj účet, začnem s tlačou. Objednané tlačoviny odošlem na vami zadanú poštovú adresu najneskôr do troch pracovných dní od prišlej platby.
9. Tlačoviny je možné si prevziať aj osobne a vtedy je platba uskutočňovaná v hotovosti pri preberaní objednávky.
10. Zľava je uskutočňovaná len pri objednávke väčšieho množstva, alebo pri pravidelných objednávkach.
POZOR:Náhľady vzorov poslaných e-mailom sa môžu líšiť od výtlačku, je to spôsobené rozdielnymi parametrami monitora. Najvhodnejšie je si vzor pozrieť priamo vo firme Jano PRINT. |
Reklamačný poriadok
I. Všeobecné ustanovenia:
- Predávaný výrobok, tovar alebo služba (ďalej len tovar) musí mať požadovanú, prípadne právnymi predpismi ustanovenú akosť, množstvo, mieru alebo hmotnosť a musí byť bez závad, najmä musí zodpovedať záväzným technickým normám.
- Predávajúci zodpovedá za vady, ktoré má predávaný tovar pri jej prevzatí kupujúcim. Tovar, ktorý má kupujúci povinnosť odsúhlasiť, predávajúci nezodpovedá za prípadne závady prehľadnuté kupujúcim pri odsúhlasovaní. Pri použitom tovary nezodpovedá predávajúci za vady vzniknuté ich použitím, alebo opotrebením. Pri tovary predávanom za nižšiu cenu nezodpovedá predávajúci za vadu, pre ktorú bola dojednaná nižšia cena.
- Vlastnícke právo kúpeného tovaru prechádza na kupujúceho okamihom zaplatenia daného tovaru.
- Nadobudnutí vlastníckeho práva prechádza na kupujúceho náhodnej skazy, poškodenia a zničenia veci.
II. Lehoty na uplatnenie reklamácie:
- Všeobecná záručná doba je 24 mesiacov a začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru kupujúcim. Ak je na predávanom tovare, jeho obale, alebo návode vyznačená iná doba na použitie (expiračná doba), platí tá, ale nemôže byť kratšia ako 24 mesiacov.
- Práva zo zodpovednosti za vady musí kupujúci uplatniť pred koncom uplynutia záručnej doby, inak tieto práva zanikajú.
III. Miesto uplatnenia reklamácie:
- Kupujúci je povinný uplatniť právo zo zodpovednosti za vadu bez zbytočného odkladu po prejavení vady u obchodného zástupcu. Ak je naďalej tovar používaný kupujúcim s vadou, následkom čoho je jej neodstrániteľnosť, bude reklamácia predávajúcim uznaná.
- Predávajúci vystaví kupujúcemu reklamačný list, v ktorom uvedie druh tovaru, kedy bol zakúpený, jeho cenu, rozsah vady, dátum vystavenia reklamačného listu a kupujúci svojím podpisom potvrdí odovzdanie reklamovaného tovaru.
- Predávajúci do 3 pracovných dní určí, či je vada odstrániteľná, alebo nie.
IV. Odstrániteľné vady:
- Ak ide o vadu, ktorú možno odstrániť, má kupujúci právo, aby bola vady bezplatne, včas a riadne odstránená a predávajúci je povinný túto vadu bez zbytočného odkladu odstrániť.
- Za odstrániteľné vady sa považujú vady tovaru odstránením, ktorých neutrpí kvalita a úžitkové vlastnosti tovaru.
- V prípade, že predaná vec ešte nebola použitá, môže kupujúci požadovať výmenu tovaru.
- Ak ide o odstrániteľné vady, avšak kupujúci nemôže tovar pre opätovné vyskytnutie vady po oprave, alebo pre väčší počet opráv riadne užívať kupujúci má právo na výmenu tovaru, alebo od zmluvy odstúpiť
- Doba od uplatnenia práva zo zodpovednosti za vady až do doby, keď kupujúci po ukončení opravy bol povinný tovar prevziať sa do záručnej doby nepočíta. Predávajúci je povinný vydať kupujúcemu potvrdenie o tom kedy právo uplatnil, ako aj o vykonaní opravy a o dobe jej trvania.
V. Neodstrániteľné vady.
- Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa tovar riadne používal ako tovar bez vady, má kupujúci právo na výmenu tovaru, alebo má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť.
- Ak ide o neodstrániteľnú vadu, pri ktorej možno vec požívať, má kupujúci právo na primeranú zľavu z ceny tovaru. Pri určovaní výšky primeranej zľavy sa prihliada na charakter vady, stupeň a spôsob opotrebenia tovaru, dĺžky používania a možnosti jeho ďalšieho užívania.